Chokolade med chokolade på

4 thoughts on “Chokolade med chokolade på”

    1. Hej Anna,
      Det er Vestjyllands Højskole. Et helt fantastisk sted midt i naturen, hvor jeg bl.a hygger mig med konditori og kokkeri, som både byder på teori og praktisk.

      Håber at du stadig nyder turen i Asien. Dejligt at følge rejsen, og for mig genopfriske minder fra min egen tur til Sydøstasien i efteråret.
      kh Betina

      1. Det lyder da som noget, jeg må tjekke ud. Jeg har nemlig også overvejet højskole og gerne med mad som fokus 😉

        Jo tak, det er ret fantastisk! Dejligt at høre at du følger med 🙂
        Kh Anna

      2. Højskole kan klart anbefales, og Vestjyllands Højskole er bestemt også anbefalelsesværdigt! Sig endelig til, hvis du vil vide mere om skolen. 🙂

        Fortsat god rejse, Kh Betina

Skriv et svar

