SNICKERSKAGE

3 thoughts on “SNICKERSKAGE”

  1. Nam nam elsker snickerskage, men nok ikke om morgnen. Er det kun sukkermængden, du har ændret på?

    1. Ja – det er virkelig lækkert, men faktisk første gang, jeg bagte det, men det bliver bestemt ikke sidste gang. Har faktisk kastet mig over kombinationen med peanuts og chokolade igen, denne gang i cookies.
      Ja, det er var kun sødemidlet jeg skiftede ud, og muligvis bagte jeg kagen en anelse længere tid. Når jeg bager kager (og brød) sigter jeg ofte efter en temperatur på 92-96 grader i midten af kagen. Håber det var svar nok, ellers er du altid velkomne med spørgsmål. 🙂
      God aften, Jenny!
      Kh. Betina

Skriv et svar

