Fem fine i blogland

2 thoughts on “Fem fine i blogland”

  1. Jeg er sikker på du nok skal få din livs oplevelse med den rejse du skal ud på! jeg har været i 3 ud af de 4 lande du nævner og det er nogle fantastiske lande, de har utroligt meget at byde på 🙂

    Jeg er glad for du finder min blog inspirerende!

    God rejsevind når du kommer dertil og hvis du nogen sinde står med nogle rejse-spørgsmål mm. er du altid velkommen til at kontakte mig, så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe.

    1. Dejligt at høre, at du har haft nogle gode oplevelser med landene! Og ja, jeg glæder mig sådan til at se netop, hvad hver enkelt land byder på.
      Mange tak skal du have! Det kan sagtens være, at der kommer et spørgsmål eller to, når rejsetiden nærmer sig 🙂
      Men bare det at læse på din blog, om hvordan alting kan løser sig, selvom der er udfordringer undervejs, har gjort at min kusine og jeg netop har fejet vores planer om blot at booke de første nætter i Hanoi hjemmefra af bordet. Rimeligt stort skridt at tage for to meget planlægningsmindede mennesker! Så tak for inspiration.

      Mange hilsner
      Betina

Skriv et svar

