Chokoladeballadekage

4 thoughts on “Chokoladeballadekage”

  1. Nøj den ser god ud 😀 og så elsker jeg at den er uden sukker og sødestoffer. Den skal helt sikkert prøves 😀

    1. Hej Mette, mange tak for din søde kommentar.
      Jeg synes helt sikkert at du skal unde dig selv både at bage og smage den. 😉
      Jeg har det helt på samme måde som dig – det er rart, når bagværk ikke er fyldt med sukker og særligt ikke med sødemiddel. Når man kan få noget så lækkert frem på naturligvis, er det helt klart at foretrække!
      God dag, kh. Betina

      1. 😀 Jeg har det præcis på samme måde. Lånte engang en bog på biblioteket om desserter uden sukker, men da jeg kiggede den igennem derhjemme, så var alle opskrifterne fyldt med sødemidler :O Der blev jeg godt nok skuffet 😛
        Altså jeg kan godt finde på at købe light-produkter en gang imellem, men jeg vil altså ikke selv lave noget med det 🙂 Haha

        Ps. Jeg melder lige tilbage når jeg en gang har fået bagt den lækre kage 😀

  2. Det kan jeg godt forstå, du blev skuffet over da. Jeg har som det eneste købt stevia, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af at bruge det – så indtidvidere holder jeg mig altså til de andre naturlige sager, der bliver sødme til bagværk.
    Jaaa, meld endelig tilbage – jeg vil glæde mig til at høre, hvordan det går med kagen 🙂
    Kh. Betina

Skriv et svar

