Chokoladekiks i nye klæder

4 thoughts on “Chokoladekiks i nye klæder”

  1. Hej Betina.
    Hvor er det dejligt at høre lidt fra dig igen – og sikke nogen lækre småkager! 😛
    Det gør mig ondt at høre om dit tab i familien, og jeg sender trøstende-vibes din vej :/ Det lyder dog også til, at du trods alt tager det med oprejst pande, og kæmper dig igennem den hårde periode, og ikke mindst har lært en hel masse 🙂
    Sikke en skam med din gymnastik, men jeg kan virkelig godt følge dig – glæde og overskud er det vigtigste, ellers så kører man sig selv i bund.
    Ha en rigtig dejlig uge, jeg håber at vi høre mere til dig de næste par måneder – du har jo altid sådan nogle lækre juleopskrifter 😛
    Knus Britt

    1. Hej Britt
      1000 tak for dine besked, hvor varmer det bare meget, at du giver dig tid til at skrive til mig.
      Ja – det er kun en vej i livet og det er fremad, selvom det er bump på vejen. Det kunne jeg læse på din blog i går, at du også føler der har været. Men altså, det er jo bestemt ingen skam og ved du hvad, jeg synes det er så fedt at dig at sætte fokus på det – for du er bestemt ikke den eneste, der tør tage andre veje end den lige ud af landevejen.

      Jeg kan love dig for, at du snart kommer til at høre mere fra min side, for gnisten er tilbage – så håber jeg bare, at tiden tillader mig at skrive herinde.

      Mange tak, du må også have en rigtig skøn uge 🙂

      De kærligste hilsner fra
      Betina

    1. Hej Cathrine, jeg tror, at din kommentar har gemt sig i min spam, men nu er den kommet frem i lyset!
      Og mange tak for din kommentar, håber du har fået prøvet kræfter med disse lækkerier,
      Kh. Betina

Skriv et svar

