Nye tider i livet og på bloggen

4 thoughts on “Nye tider i livet og på bloggen”

  1. Jeg forstår dig 100 procent, jeg tog jo samme beslutning i efteråret 🙂 Det er så vigtigt at huske sig selv! Jeg er dog glad for at du beholder bloggen, så man stadig kan se frem til lidt lækkert fra din hånd en gang imellem 🙂 Jeg håber du får den ro du har brug for, og husker på at det altid er okay at sige nej ❤

    1. Tak for dine søde ord – de varmer bestemt.
      Jeg kan efterhånden ikke undvære bloggen, men som sagt er ro også nødvendigt.
      Og tak for din forståelse! 🙂

    1. Tak for din søde kommentar, Ida!
      Efter to gange at have været et godt stykke nede i humør og overskud, kan jeg simpelthen ikke overskue at skulle have det på samme måde igen. Og så må jeg jo lære at mine fejl, selvom det er svært at sætte gearet ned i en travl hverdag.
      God mandag og knus fra Betina

Skriv et svar

