VANILJEPRIKKET HAVREGRØD

2 thoughts on “VANILJEPRIKKET HAVREGRØD”

  1. Årh hvor jeg kender følelsen af at være overbebyrdet med lektier og afleveringer – jeg går dog kun i 1g, så du har det sikkert 1000 gange værre end mig! Haha 🙂
    Tanken om at det snart er jul holder også mig oppe! Jeg skal faktisk til en børnefødselsdag i morgen, hvor vi skal juleklippe og hygge! Jeg elsker jul, og jeg kan slet ikke vente til, det bliver december! Tanken om at det snart er tid til at bage vaniljekranse og lave konfekt gør mig altid glad! Haha!

    1. Sig mig engang, jeg troede faktisk, at jeg havde svaret på din kommentar!, men det må være glippet. Det er jeg ked af!
      Nogle gange driller wordpress, hvis jeg svarer på kommentarer gennem min iPod….

      Kan i hvert fald godt forstå, at julen har holdt dig oppe og endelig er den der nu! Så kan vi virkelig hygge og stadig have skolen ved siden af.
      Ved du hvad, jeg synes også 1.g var hård. Det var i sær i perioder med mange afleveringer, hvor det kunne virke rigtig hårdt.
      Og ja, 2.g byder på flere afleveringer, men 1g var altså heller ikke ren leg. Så du har god grund til at føle, der er nok om ørene på dig. 🙂

      Rigtig glædelig første december, Emma!

Skriv et svar

