RISDELLER OG VELKOMMEN TILBAGE SØDESTE LÆSERE

4 thoughts on “RISDELLER OG VELKOMMEN TILBAGE SØDESTE LÆSERE”

    1. Hej Kristine 🙂

      1000 tak for de søde ord. Det er dejligt at høre, at du kan lide opskrifterne.
      Og sikke en skøn overraskelse, at der sidder én i Norge og læser med. Dejligt.
      God aften til dig 🙂

  1. Jeg har også arbejdet med operation dagsværk i dag med to af mine bedste venner! Vi havde de så hyggeligt, og endte med at indsamle mange flere penge end forventet! I går bagte vi fem lækre brownie-kager, og i dag solgte vi dem så på Nørreport 🙂 Jeg er godt nok liiidt øm i armene etfter at have båret på bageplade og andet hejs i 4-5 timer, men det var det hele værd! De fleste, vi mødte, var simpelthen så søde og gavmilde! Jeg blev faktisk ret overrasket over, hvor glade og gode danskerne er til at donere penge til gode formål! – Det kommer man altså bare i godt humør af! 😀

    1. Hej Emma.

      Hvor lyder det bare til, at I har hygget jer til OD. Det var da en helt fantastisk måde at samle penge ind på – både ved at møde mennesker og gøre dem glade med kage. Årrrh, brownie – det er nu det bedste da. Kan godt forstå, at I fristede folk med jeres lækre bagværk.

      Ja, grunden til at du først får svar nu på din kommentar skyldes faktisk OD. Jeg rev blade og grene, som stormen havde efterladt, sammen på mine forældres (store) græsplæne. Efterfølgende tog jeg ud på mit normale arbejde i et køkken, hvor jeg begyndte at få ondt i mit højre håndled. Om aftenen var håndleddet helt slemt, da jeg kom hjem fra arbejde – så jeg har forsøgt at holde det nogenlunde i ro siden. En overbelastning af håndleddet grundet OD-arbejde – det er nu lidt skørt!
      Men pengene går jo til en dejligt formål 🙂
      God lørdag Emma.

Skriv et svar

