HAVREGRØDSCHIPS

8 thoughts on “HAVREGRØDSCHIPS”

  1. Halløj! Hvor er det dog dejligt at finde din blog igen! Jeg elsker at følge med i dine “mad”- og “en sludder for en sladder”-indlæg. Jeg kan forstå, du har mistet nogle af dine følgere, da du skiftede navn? Dont worry! De skal nok finde dig igen – det gjorde jeg! (Som er den største IT-spasser, man kan finde! Haha)
    Btw. Jeg elsker også havregrødschips! Mums mums! Så lækre :-b

    1. Hey søde Emma!
      Sikke en dejlig varm besked at få – det bliver jeg godt nok glad for!
      1000 tak altså – det er alt for meget af det god.

      Ja, jeg har bøvlet rigtig meget med at få flyttet mine læsere, fordi jeg havde slettet mit gamle domæne, hvilket man skal bruge, når man skal have folkene bag bloglovin til at flytte ens følgere. Så jeg arbejde kraftigt på at få folkene bag wordpress til at gendanne mit gamle domæne, således at bloglovin kunne flytte mine følgere. Og minsandten om det ikke lykkedes det sidst. Jeg var simpelthen så lykkelig over, det kunne lade sig gøre – jeg er jo så lade for hver og én af jer læsere.
      Og ret godt gjort, at du kunne finde herind 😉

      Jamen for søren, hvor jeg kan godt forstå, at du også kan lide at guffe havregrødschip. De er altså labre.

      Ha’ en rigtig dejlig aften, Emma!
      Kh. Betina

  2. wow! let og lækkert ser det ud til! jeg er en sucker for havre, så disse chips skal helt sikkert prøves af snart. og ja, alt der knaser er også fråderen i min optik 😀

    1. Alt med havregryn er også skønt i mine øjne.
      Og hvis du er til det, der knaser, så er det vist ikke lang vej tilbage, før du står i køkkenet og laver disse 😉
      God fornøjelse!

    1. Synes også det er alt for genialt. Tænk, at det blot kræver havregryn, vand og lidt krydderi for at få en total lækker snack.
      Dog kan jeg ikke selv tage æren for idéen, men stødte på det i en kogebog, så vidt jeg husker omhandlende det nordiske køkken. Det måtte jeg jo bare prøve 😉

Skriv et svar

