Skønne squash klatkager

2 thoughts on “Skønne squash klatkager”

  1. ih hvor jeg elsker din blog og alle dine lækre opskrifter 🙂 det er genialt. du er til stor motivation for en sundere hverdag. jeg prøver løs af alle dine opskrifter. det er luksus og ren lækkerhed. keep it coming. you’r awseome

    1. Hej Heidi!

      1000 tak for alle de søde ord, det er jeg godt nok glad for at høre!
      Det er fantastisk at vide, at jeg kan hjælpe dig på vej med den sunde livsstil. Det er fedt!
      Håber at du fortsat vil nyde godt af mine opskrifter,
      kh. Betina

Skriv et svar

