Proteinrig squash-moussaka

6 thoughts on “Proteinrig squash-moussaka”

    1. Altså opskriften var til fire personer, men vi havde nok til to aftener (fire personer), når vi spiste en del lækkert grønt tilbehør.
      Så den vil nok være til 6 personer 😉

  1. Ej det lyder mega lækkert. Det er jeg simpelthen nød til at prøve her en af dagene. 🙂 Og virkelig fed blog du har! Sad og blev helt inspireret af at bladre rundt på siderne. Vil også lige sige tusind tak for din kommentar på min blog. Det hele er stadig meget nyt derinde, så jeg bliver bare så glad hver gang der er nogen der skriver. 🙂 Er nu følger af din blog på bloglovin. 🙂

    1. Tak for kommentaren og de søde ord, de varmer virkelig! Selvom jeg nu har haft min blog i lidt over et år, betyder hver en kommentar stadig noget specielt 🙂
      Den var virkelig også godt! Helt sikkert noget jeg laver igen. 🙂

Skriv et svar

