Opdateret opskrifter

4 thoughts on “Opdateret opskrifter”

    1. Mange tak søde du!
      Jamen, synes sådan det var på tide med en update i opskriftsindex’et. Der er alligevel kommet en del nye opskrifter til, siden jeg lavede siden i maj:)
      Forresten kan du glæde dig til at tjekke din mail senere! For surprise, jeg har faktisk en halv dag til mig selv, hvor jeg kan få fulgt op på en del ting;)
      Knus og god dag Britt

  1. Har først lige opdaget din blog, men hvor er jeg glad for at jeg fandt den 😀 Den er super fed, og jeg følger dig på BlogLovin’! Syntes det er så nice, at du ligger så mange opskrifter ud, og jeg vil helt klart prøve at lave nogle af dem på et tidspunkt 😉

    Kig endelig forbi min blog http://thechangeinamonth.blogspot.dk/ og følg min “udfordring” gennem august måned, tak 😀 Ha’ en god dag!

    http://thechangeinamonth.blogspot.dk/
    Anne Sofie

    1. Hej Anne Sofie!

      1000 tak for din søde kommentar, det varmer med sådanne ord!
      Jamen, du skal da være velkommen til at kaste dig over opskrifter og vend da endelig tilbage med en melding om, hvordan det resultatet af dine køkkeneksperimenter går!

      Ihh, en ny blog – den vil jeg med glæde tage et kig på! Det bliver spændende at følge din udvikling;)

      God onsdag til dig,
      Kh. Betina

Skriv et svar

