Fænomenale sunde muffins

4 thoughts on “Fænomenale sunde muffins”

  1. Din dej ser relativt tynd ud. Er den det? Min blev slet ikke lige så tynd. Har du også mælk i? Jeg kom blåbær og chokolade i – og det er bestemt heller ikke dårligt :).

    1. Hej 🙂
      Min dej ser måske tynd ud, men den var rent faktisk også forholdsvis tyk og ‘grødet’. Så nej ingen mælk i, men konsistensen kan selvfølgelig også afhænge af størrelsen på bananer og æg, som kan gøre det mere eller mindre flydende.
      Ufff, det lyder også godt med blåbær og chokolade i. Det må jeg prøve engang 🙂
      God dag!

    1. Hej Maria!
      Ja, det smager af banan -jeg vil ikke sige at de smager sådan vildt meget af banan, men man kan fornemme at det er der;)
      Hvis du ikke bryder dig meget om banansmag, så kan du evt. Prøve at til sætte kakaopulver eller smeltet chokolade i dejen, det tror jeg ville kunne tage smagen!
      God søndag,
      Hilsen Betina

Skriv et svar

