Kokoshavregrød

4 thoughts on “Kokoshavregrød”

  1. Jeg er stor tilhænger af alle de forskellige slags havregrød, der findes derude, men har aldrig prøvet med kokosmælk.. Det lyder lækkert, så det må afprøves i den nære fremtid 🙂

    1. Uh ja, grød er så skønt!!!! kan kun anbefale dig prøve med kokosmælk, synes i hvert fald det er et fint til lidt afveksling 🙂
      Og fedt, du er startet med at blogge, kan det passe man har set dig før med en blog?
      kh. Betina

      1. Ja, jeg har blogget før for en kort stund, men vagte ret hurtigt at holde op pga. manglende overskud 🙂
        Nu er jeg tilbage og er fyldt med gode ideer, opskrifter osv. 🙂

      2. Arh, synes nok, der var noget jeg genkendte! Kan godt forstå dig, har også selv været i tvivl om, det tog for meget energi fra mig at blogge, men det giver samtidig også en masse!
        Og det er jo skønt, at du har en masse på hjertet, det glæder jeg mig til at se! 🙂

Skriv et svar

