Fan af mugcake

4 thoughts on “Fan af mugcake”

  1. wow, det ser jo helt vildt lækkert ud – og den kan spises med god samvittighed?! jeg klapper i mine små hænder, og skriver den helt klart på min to-do-liste!!
    ps overvejer om honning kan skiftes ud med en halv banan måske?

    1. Ja – det er vildt, at der faktisk kan laves sund kage, der minder så meget om ‘rigtig’ kage! Ved godt at honning ikke er decideret sundt, men det er trods alt fra naturen. Egentlig ville jeg gerne have brugt netop banan, som er et super sødemiddel, men havde det ikke lige hjemme. Men tror helt sikkert at det ville kunne erstatte honning! 🙂
      Og ja, kan virkelig kun anbefale dig at lave mugcake!

    1. Seriøst, man bliver afhængig! elsker mugcake. og kan ikke vente til at afprøve en masse forskellige varianter, jeg har idéer om!
      hehe, vil da hellere end gerne poste kageopskrifter, må være lidt kreativ 😉

Skriv et svar

