No Limits Race gennemført!!!!

4 thoughts on “No Limits Race gennemført!!!!”

  1. Så blev de samaritter brugt 🙂
    Jeg var der, det var suuuuuper fedt! er skadet med skinnebenene, så har ikke løbet i en måned og før det har jeg heller ikke løbet fast. Men selvom jeg de sidst 300-400 meter var ved at brække mig kom jeg da igennem med en tid på 25:53, så du var hurtigst 😉 Men synes da ikke det var helt galt. Fulgtes med en veninde i starten, så der løb jeg lidt langsommere. Men sej tid du fik !

    1. Fedt, at du også var der Lin:) Og wow, det er da en super god tid i forhold til omstændighederne, må jeg sige 🙂
      Det er ret godt kæmpet, selv om det var hårdt til sidst. Jeg blev også presset til det yderste, og bagefter er det bare en skøn følelse 🙂
      God eftermiddag!

  2. Det var da en super flot tid 🙂 Jeg gad virkelig godt at have været med – det ser virkelig sjovt ud!
    Dejligt at se dig på instagram, det er sjovt at se en lidt anden og mere personlig side af folk/bloggere derinde 🙂
    God dag og god bedring med knæet 🙂

    1. Tak Britt!
      Det skam også et meget sjovt og anderledes løb – jeg er i hvert fald klar, hvis det skulle komme igen 🙂
      Ja, det er helt spændende og nyt for mig med instagram 🙂
      Også god eftermiddag til dig!

Skriv et svar

