Copenhagen Marathon Weekend

6 thoughts on “Copenhagen Marathon Weekend”

    1. Tak tak 🙂
      Ja, det gik rigtig godt for hende. Hun slog sin tid fra sit første marathon sidste år, så i år løb hun det på 3:38. Så hun er bare glad for sin tid og at det gik så godt uden problemer af den ene eller anden art!
      Løb du også marathon, og hvordan gik det i så fald? 🙂

      1. Wauw hvor er hun hurtig! Tillykke med hendes flotte tid. Jeg løb også, mit tredje marathon, og tog 14 minutter af min seneste tid. Jeg er MEGA tilfreds med mine 4:13:39. Jeg havde bare det bedste løb, vejret passede mig så godt 🙂

      2. Ej, hvor er det en kæmpe forbedring – det er jo virkelig godt klaret, må man sige! Stort tillykke med det flotte resultatet, du kan rolig være tilfreds og stolt! 🙂
        Ja – vejret var jo ‘heldigt’, for hvis det havde været dagen forinden kunne det være gået grueligt galt!

    1. Det var da det mindste, man kunne gøre – altså at heppe og bakke jer op! Så det var så lidt 🙂
      Hvordan marathon’et for dig? 🙂 Og ja, tillykke med det gennemførte marathon, det er jo for sejt gået Stine!

Skriv et svar

