Udfordring: Undgå at glemme sig selv

2 thoughts on “Udfordring: Undgå at glemme sig selv”

  1. Hvor er det dejligt at du har fået lyst til at blogge lidt igen 🙂
    Jeg synes du har fat i noget rigtig vigtigt her, omkring det at blogge. Jeg hører tit bloggere spørge deres læsere hvad de gerne vil læse om, og det kan skam også være helt fint. Jeg kan dog ikke helt forstå det, da “blogging” i min verden handler om at man har noget på hjertet som man gerne vil ud med, og som man har lyst til at skrive om, og man kan faktisk nærmest ikke lade være. Jeg tror hvis man skriver indlæg som man ikke selv brænder for, bare for at please læserne, så brænder man hurtigt ud og bloggen bliver en sur pligt 🙂 Jeg synes også man kan mærke på bloggen, om personen bag brænder for den – det smitter meget af 🙂

    Ja undskyld den lange smører – jeg er bare glad for at du er tilbage 🙂 Det skinner nemlig igennem at du brænder for det du skriver om, og det er fedt at læse 🙂

    God Pinse! og stort kram 🙂

    1. Sikke en dejlig velkommen-tilbage-besked, den varmede godt nok meget søde Britt!

      Du har jo helt ret, for bloggen blev lige præcis en pligt for mig i stedet for at være et frirum. Men ja, det er meget forskelligt, hvordan folk opfatter det at blogge, som du selv nævner pleaser nogle bloggere nærmest sine læsere. Det har jeg bare ikke lyst til, hvilket jeg bestemt også har lært gennem denne pause. Jeg skal brænde for det, jeg skriver. Jeg er glad for, at du kan mærke ‘mig’, for det var helt bestemt helhjertet! 🙂

      Mange tak, jeg har haft en god pinse i Chp., kunne læse du også have set lidt marathon! Håber, at du har tid at slappe lidt af, så du kan være frisk til dine eksaminer, løbetræning osv. 🙂
      Knus

Skriv et svar

