En pause fra bloggen

4 thoughts on “En pause fra bloggen”

  1. Årh det er jeg godt nok ked af at høre 😦 Men du skal først fremmest tænke på dig selv og sørge for at du har det godt!
    Jeg håber du vender tilbage til bloggen, når du en gang er kommet i overskud igen 🙂
    Held og lykke med det hele!
    Mange knus og glade tanker fra Britt

    1. Kære Britt!
      1000 tak for din søde søde søde besked, den varmede meget at læse. Det hjalp på det tunge humør oven på beslutningen…
      Og dejligt, at du kan forstå mit valg!
      Jeg kan mærke på mig selv, at jeg er kommet i overskud af god energi her efter fem dages ferie – og det er så skøn en følelse. 🙂
      Kæmpe kram og tak til dig Britt!

Skriv et svar

