Hjemmelavet drikkeskyr

10 thoughts on “Hjemmelavet drikkeskyr”

    1. Det er så smart selv at lave det – lige så lækkert og helt sikkert billigere! 🙂
      Det var virkelig også lækker og forfriskende. Jeg hældte noget på en vandflaske i går og tog med i skole! Dejligt mellemmåltid 🙂

    1. Selv tak – det var da en god idé!
      Det lyder virkelig lækkert med mango – det må jeg prøve. Jeg elsker virkelig mango, men spiser det alt for sjældent. Hvis du prøver det med mango, må du endelig sige, hvordan resultatet blev! 🙂

      1. Jeg har lavet et indlæg om min udgave af drikkeskyr og linket til din blog – håber det er okay 🙂

        Og den blev for resten fantastisk med mango og vanilje – kan klart anbefales 😉

        God weekend (og tillykke med billetten) 🙂

      2. Jeg så godt det fine post du havde lavet, og tak for linket!
        Mango og vanilje må jeg virkelig prøve i den kommende uge – lyder så sommerligt sødt og frisk!
        Mange tak, nu er den gode weekend snart forbi – håber du har haft en skøn weekend:)
        Kærlig hilsen

  1. Har nu prøvet opskriften, i forskellige varianter 3 dage i træk. Her er min klare favorit:

    – 1 1/2 dl skyr
    – 3-4 isterninger (100 g)
    – 7-8 jordbær (el. 100 g bær)
    – 1 dl vand

    Dette giver en klart bedre smag, mere konsistens og er perfekt afkølet, når den skal nydes. Blend eventuelt med en stavblender, den sikrer, at alt er knust og sammenrørt, hvis man ikke kan lide is-/bærklumper.

Skriv et svar

