Når missioner tager overhånd….

4 thoughts on “Når missioner tager overhånd….”

  1. Åh det er bare så irriterende, når man ikke har tid nok til alle de ting, man gerne vil! Jeg kender det kun alt for godt!
    Bare tag det i dit eget tempo 🙂 jeg vil i hvert fald blive ved med at følge med herinde – også selvom, der ikke kommer så mange indlæg 🙂
    Rigtig “god bedring” (hvis man altså kan sige det) håber det hele løser sig 🙂
    Knus

    1. 1000 tak for din søde kommentar, Emma – det varmer at høre, du stadig hænger på og er forstående. Det er virkelig dejligt at vide 🙂
      Efter en hård fredag kan jeg mærke, at mit hoved har været lidt mere afslappet i dag – så håber på en rigtig god dag i morgen!
      Rigtig god weekend (søndag) til dig, kram

    1. Mange tak for din dejlige kommentar, Mathilde!
      Og velkommen til, det er skønt at du kan lide bloggen – det er jeg rigtig glad for. Inden længe vil der forhåbentlig poppe flere indlæg op på bloggen igen – indtil da må du gå på jagt i mine arkiver 😉
      Et tegn på at mit hoved er ved at lette på sig igen, er jeg har overskud til at læse andre blogs. Så jeg kiggede da lige forbi din blog, som uden tvivl ser rigtig fin ud! Den vender jeg helt sikkert tilbage til igen 🙂
      knus

Skriv et svar

