Når det hele går i fisk #2 – Hellefisk

4 thoughts on “Når det hele går i fisk #2 – Hellefisk”

    1. Hej Helene
      Tak for din kommentar. Hvad andre lægger ud på deres sundhedsblogge skal jeg ikke blande mig i 😉 Men jeg kan godt give dig ret, at dressingen ikke er decideret usund. Jeg mener dog, at den skal spises med lidt omtanke, da den indeholde mayonnaise, hvilket heller ikke er usundt, specielt ikke hvis den er hjemmelavet. Mayonnaise indeholder dog en del olie, hvilket jo ligger tungt i kalorieregnskabet. Så dressingen er ikke usund på nogen måde, men jeg mener dog, hvis den skal være sund, bør den indtages med omtanke 🙂

      1. Jeg kan sagtens se havd du mener, og jeg ville sige præcis det samme, men det virkede bare lidt sjovt, at du skrev, at den ikke var så sund, og den så kom fra en sundhedsblog 😉

      2. Ja, det må man sige! 🙂 Umiddelbart virker det jo usundt i mine øre med mayonnaise, meeen det er jo sundt nok. Det er bare mængden, der afgør det. (burde nok havde skrevet det anderledes i indlægget)… Jeg tror hellere, at jeg stopper, inden jeg bliver forvirret af mine egne ord, hvis du forstår 😉
        god aften 😀

Skriv et svar

