Fantastisk energi

6 thoughts on “Fantastisk energi”

  1. Jeg vil rigtig gerne hører mere om smidighedstræning, for eksempel at gå i pind. Hvad føler du der kræves på et gymnastik hold, er emeget i tvivl om at jeg vil kunne holde til det?:-)

    1. Hej Marie 🙂
      Mange tak for din kommentar, dejligt med noget feedback!
      Smidighed vil jeg da gerne fortælle mere om på bloggen, da det også en stor del af mit ‘gymnastiske’ liv. Så har da vist et par tips og tricks, jeg kan dele ud af 😉
      Den indstilling mine forskellige trænere har haft til niveauet på gymnastik og krav til gymnasterne har helt sikkert været, at hvis bare man har gå-på-mod til at lære noget nyt, så er man velkommen – hvis du forstår. Det er viljen, det kommer an på, men det er da helt sikkert en større udfordring, hvis du f.eks. ikke er vant til at bruge din krop aktivt!
      Tænker du også, hvad der kræves fysisk på et gymnastikhold, eller har jeg svaret på dit spørgsmål? 🙂
      Skriv endelig igen,
      – Betina

  2. Mange tak for dit svar! Jeg er glad for at høre at det handler om at have viljen til det. Jeg går i fitness 3-4 gange i ugen og er rimelig aktiv, så det fysiske er ikke et problem, men jeg starter på en efterskole med gymnastisk, da jeg har været rigtig glad for det da jeg var mindre, men jeg ved ikke om jeg ville kunne følge med i alle serierne og sådan nogle ting?:-)

    1. Selv tak!
      Din fysiske form bliver da i hvert fald ikke et problem 😉
      Ej, hvor er det fedt, at du skal på en efterskole med gymnastik. Jeg har selv været på en gymnastikefterskole sidste år, hvor jeg så mange, der aldrig før havde lavet gymnastik, som også blev rigtig dygtige. På en efterskole starter lærerne normalvis ud på et niveau alle kan følge med på, og bygger så niveauet op, så jeg mener overhovedet ikke, at du skal ‘frygte’ serier osv.! 😀
      Du må endelig skrive, hvordan det kommer til at gå dig med gymnastikken, når du er startet – det vil jeg hellere end gerne høre 🙂

    1. Dejligt du kan lide bloggen, det er jeg vildt glad for Marie! håber du hænger på, selvom jeg ikke får skrevet så meget for tiden pga. opvisningssæsonen, men lover at vende stærkt tilbage! 😀

Skriv et svar

