16. december: En gave på 3. søndag i advent

31 thoughts on “16. december: En gave på 3. søndag i advent”

  1. Heej Betina! ;-D

    Jeg vil meget gerne skrive lidt om hvorfor jeg læser Health My Way.
    Jeg startede med at læse her på bloggen for ca. 3 måneder siden nu, da jeg begyndte at gå meget op i at være sund, dyrke motion og sætte mål (fx stå på hænder, gå i split/spagat, løbe 10 km på 50 min, 5 km på 23 min osv.) Dog manglede jeg noget inspiration, til at få mig selv sparket igang, når jeg lige fandt på en eller anden latterlig undskyldning. Så var det jeg fandt Health My Way. Lige siden da har jeg tjekket din blog for nye indlæg næsten hver dag og den er super inspirerende og hyggelig! 🙂 Jeg læser alt hvad du blogger og prøver næsten alle dine opskrifter af! (Havregrød med æg= Min yndlingsmorgenmad!) Jeg kan især godt lide når du lægger inspirerende tekstbilleder ud, skriver om nye øvelser, vejen til at være sukkerfri og kommer med alle de der Challenges, som da lige skal prøves af! 🙂
    Ja, jeg synes i hvert fald at det er en rigtig god blog så bare bliv ved med at blogge rigtig, rigtig meget!!

    Kærlig hilsen Anne :-).

    1. Hey Anne!

      1000 tak for din søde kommentar.

      Fedt at du har fulgt bloggen næsten siden start, og hatten af for at du selv har begivet dig ud i den sunde verden!!
      Er rigtig glad for, at bloggen har hjulpet dig på vej med motivation – wow sikke nogle fede mål du har sat for dig selv, håber det går godt med dem. 🙂

      haha, havregrød med æg er virkelig også min favorit – den skønneste morgenmad!

      Endnu en gang tak for kommentaren, den gav virkelig en god og brugbar respons 🙂

      Kan du have en rigtig dejlig jul, Anne
      juleknus
      Betina

  2. Jeg følger med, fordi jeg elsker de challenges der ofte kommer 🙂 Og så er der utrolig mange indlæg, der motiverer mig i min løbetræning. Gavekortet ville bestemt falde i god jord til nyt løbetøj, så jeg kan klare det ude i den her kulde 😉

    Fortsæt med det du hele tiden har gjort på bloggen!

    1. Fedt du også elsker udfordringerne, det motiverer helt vildt mig at blive udfordret!
      Er ked af ikke at kunne uddele gavekort til jer alle, men håber du overvinder kulden på dine løbeture alligevel! 😉

      Rigtig glædelig jul, Natasja!
      Juleknus

    1. Ja, det sunde liv er jo ikke ren fryd og gammen – så vil jo gerne dele pakken af det sunde liv!
      Dejligt, du kan lide opskrifterne!

      Rigtig glædelig jul til dig Britt!
      Juleknus

    1. Sund mad er jo altid dejlig både for krop og sjæl, så det vil jeg selvfølgelig fortsætte med her på bloggen… Kan slet ikke lade være med at finde på nye ting og sager i køkkenet, så håber du fortsat vil inspiration her!

      God jul til dig,
      juleknus!

  3. Jeg læser med, fordi du er inspirerende. Kan godt lide, at du går op i sundhed uden at være fanatisk. Hvad der skal være mere af? Eeeeeelsker ideer til måltiderne, så opskrifter!!:D

    1. Hej Emma.

      Det glæder mig, at du følger med. Godt, at jeg ikke bliver opfattet som fanatisk, for det vil jeg helt sikkert ikke fremstå som, hvilket jeg heller ikke er! Jeg mener nemlig sagtens, at man kan leve et sundt liv uden at skulle æde sig ‘tynd eller stærk’ i ren salat! 🙂
      Jaaa, opskrifter kommer der helt sikkert flere af – elsker at finde på nye sager og spise maden 😉

      Rigtig glædelig jul,
      juleknuser!

  4. Hejsa!! :). Jeg følger din blog for at holde motivationen til at være sund. Det hjælper mig en hel del at se hvordan andre gør det, og giver god inspiration til træningen og madlavningen! Er især vild med de opskrifter du lægger herind, og har selv prøvet flere af dem! 😀

    1. Hej Louise

      Dejligt at du bliver hjulpet på vej med den sunde livsstil, hold endelig fast i den!
      Hvor fedt, at du har afprøvet nogle opskrifter – håber at de faldt i din smag 😉

      Rigtig god jul,
      juleknus!

  5. Jeg følger din blog fordi du giver gode informationer, du motiverer og inspirerer på en måde der virkelig virker for mig. Normalt føler jeg lidt jeg får dårlig samvittighed, når jeg ikke liiiige får trænet fordi jeg kan se alle de andre med sundhedsblogge jo nærmest træner 24/7.. men du får mig til at tænke over hvorfor JEG vil træne, og hvad JEG får ud af det – hvilket giver mig LYSt til at træne.. og ikke dårlig samvittighed fordi jeg ikke er superfit eller træner hver evig eneste dag. Det bliver i mit tempo, hvor jeg kan se resultater som jeg selv kæmper for – og som jeg kæmper for, fordi det betyder noget for mig personligt…. gav det overhovedet mening? 😉

    1. Hey Christina!

      Ja, det gav så meget mening, det du skrev! 1000 tak for ordene, det glæder mig virkelig meget, at du har det på den måde!!!! Ja, har selv den følelse nogen gange, hvis man surfer rundt hos nogle sundhedsblogs, men sådan skal det jo helst ikke være. Jeg er med tiden selv blev mere kritisk over for, hvilke jeg læser, da jeg kun vil læse de, som påvirker mig i en positiv retning 😉 Men skønt, at du føler dig godt tilpas ‘her’…

      Rigtig glædelig jul til dig,
      juleknus!

  6. Jeg synes du er god til at lægge inspirerende opskrifter op! Det er altid rart med lidt sund inspiration til fx. aftensmaden 🙂

    1. Hej Julie.

      Tak, og ja nye opskrifter kører man aldrig død i, så jeg håber da jeg kan fortsætte med inspirere som hidtil!
      Glædelig jul til dig, håber gavekortet er nået frem til dig 😉

      Juleknus

  7. Jeg læser med fordi du er super god til at inspirere! Altså på den sunde måde … 😀 synes din blog er vildt spændende og glæder mig altid til at se nye indlæg 🙂 jeg kunne godt tænke mig flere opskrifts alternativer til usund mad, ligesom med dine vafler og sådan … 🙂

    Stort juleknus
    Camilla

    1. Hej Camilla
      Fedt, du lader dig inspirere af bloggen! Det vil jeg da huske i den kommende tid, det er altid sjovt at finde sunde alternative til ellers usunde ting. Det kan jeg få et helt kick af 😉

      Desuden er det altså også en rigtig skøn blog du har!
      Glædelig jul,
      juleknus
      Betina

  8. Hej Betina 🙂
    Jeg er stor fan af bloggen, da dine indlæg motiverer og inspirer mig meget. Jeg er selv meget aktiv sportsudøver, og kan altid hente “hjælp” på din blog, når jeg kører lidt træt. Jeg er helt vild med din positivitet og at du er sådan en almindelig, sød pige. Du gør det nemmere at se sig selv i dit aktive sted. Jeg elsker dine indlæg med opskrifter på sund mad, og seje work-outs. Bliv endelig ved med at skrive om dette!
    Keep on going…
    Kram Sarah

    1. Hej Sarah
      Dejligt, at du er vild med bloggen, og endnu federe, at du selv er meget aktiv!!!
      Det glæder mig at høre, at du opfatter mig som almindelige, for det er jo det jeg er! Jeg er ikke nogen super-health-queen, men man kan jo godt være sund alligevel 😉 Skønt du kan bruge opskrifterne og workouts.

      Rigtig glædelig jul til dig,
      juleknus!

  9. Jeg følger dig fordi din blog er en god inspiration til en sund livsstil. Jeg selv lever forholdsvis sundt, men forsøger dog at finde ud af om jeg vil tage “det næste skridt” og være lidt mere konsekvent med min træning, kost osv. Jeg har ikke fulgt din blog så længe, så jeg kan ikke rigtig sige hvad jeg gerne vil se mere af, men skal da nok kommentere på det – hvis jeg finder på noget 🙂

    1. Fedt, du også lever sundt, men ja – det er ikke let at finde ens egen måde at leve livet sundt!
      Ja, du må endelig sige til, hvis du har kommentarer til noget. 🙂
      Rigtig glædelig jul til dig!

  10. Jeg følger med fordi at jeg selv går meget op i sundhed. Og så har du bare de bedste opskrifter! Elsker din kreativitet, du inspirerer mig virkelig meget! 😀

Skriv et svar

