Grøn uge

11 thoughts on “Grøn uge”

    1. Idéen ‘stjal’ jeg faktisk lidt fra mit arbejde, hvor de lavede noget lignede fyld med alm. pandekager… Jeg synes faktisk bare det blev mere lækkert med gulerodswraps! 😉 Det skal jeg helt sikkert lave igen 🙂

    1. Hej Line 🙂
      For ikke at tabe mig, hvilket jeg ikke ønsker, sørger jeg for hele at spise meget og nærende mad, desuden laver jeg også plads til mindre sunde ting en gang i mellem!
      På et tidspunkt fik jeg ikke spist nok i forhold til, hvor meget jeg trænede, hvilket resulterede i et lille vægttab, så nu er jeg blevet bedre til at spise nok
      Har du selv “problemer” med at du taber dig, selv om du ikke ønsker?
      Ha’ en god dag! 🙂

Skriv et svar

