Projekt sukkerfri – day 05

4 thoughts on “Projekt sukkerfri – day 05”

  1. Dejligt at høre det går godt med dit sukkerprojekt:) Og jeg er sikker på, at du nok skal klare fødselsdagen i morgen uden sukker! 🙂

  2. Jeg lever selv 100% uden raffineret sukker, og jeg kan opmuntre dig at sige at lige så snart det bliver en vane så er det slet ikke så hårdt at undvære. Der er så mange gode alternativer med naturlige sødere til når man er lækkersulten 🙂

    1. Ej, hvor spændende – det er fedt at du lever sådan! 🙂
      Dejligt at høre, der er håb forude. For mig er det nemlig også tankerne om, hvordan alternativerne faktisk er lige så lækre som alt det andet med raffineret sukker, der motiverer mig 😉

Skriv et svar

