Run in autumn

3 thoughts on “Run in autumn”

  1. God løbetur! Og troede seriøst jeg var den eneste, der havde en blog med fokus på sundhed og motion, der er en total boldspadser! Men rart at vide, at jeg ikke er den eneste 🙂

    1. Mange tak, det var en så dejlig tur, hvor jeg blev godt blæst i gennem – så det er vist godt I ikke kan se mig nu 😉
      Havde den præcis samme tanke, da jeg skrev det i indlægget – haha! Det er altså virkelig rart, vi i hvert fald er to nu! 😉 Måske der er flere, der vil være med i klubben….

Skriv et svar

