Søde frugt pandekager

6 thoughts on “Søde frugt pandekager”

    1. Jeg kan sige dig, at de smagte også dejligt til frokosten idag 😉 Og ja, variation kan der kun blive for lidt af….

      Btw, din blog ser rigtig spændende ud, den vil jeg helt sikkert kigge forbi igen! Fedt du er begyndt at blogge igen, det giver i hvert fald også mig motivation, når jeg blogger, og læser andres blogge! 🙂
      Ha’ en god eftermiddag.

      1. Tror jeg skal kigge nærmere på dine andre opskrifter – jeg er ALT for dårlig til at variere min mad, så ender ofte med et stykke klapsammen-rugbrød og en banan, med nogle gulerødder/æbler – eller også køber jeg suppe i vores kantine.. Så det bliver bare SÅ kedeligt i længden! 🙂

        Tusinde tak skal du have, det betyder meget for mig, at nogle følger med mig – det giver altså langt mere motivation til at blogge!

        Lige over, du må også have en fantastisk eftermiddag 🙂

      2. Du skal I hvert fald være mere end velkommen til at kigge rundt i opskrifterne, så håber jeg at du kan finde lidt inspiration, så du ikke kører død i dit sædvanlige valg 😉

        Mange tak! 🙂

  1. Awesome blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?
    I’m planning to start my own website soon but I’m a little
    lost on everything. Would you suggest starting with a free platform like WordPress or go for a paid option?

    There are so many choices out there that I’m totally confused .. Any ideas? Kudos!

    1. Thanks a lot, and I’m so sorry for the slowly feedback! But here you go;
      It’s so nice you planning to start your own website. Actually I felt the same way as you, when I hadn’t started my blog yet, but then I just did it. Now I’m so happy I did it, because you can say: nothing venture, nothing gain!

      I understand your confusion, but I will suggest to start your website at a free platform, because if it goes totally wrong you have nothing to lose. I’m doubtlessly happy about WordPress, it’s so simple and easy to use! Later on you are able upgrade for a paid option 🙂

      I really hope, that it answered you questions. Otherwise feel free to ask again 🙂
      I just thought about, where are you from, if I may ask? 😉

Skriv et svar

